FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Zakupy i Transport

 

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia zwykle wysyłamy w kolejnym dniu roboczym od momentu jego opłacenia.

Tak, wszystkie produkty są wysyłane z naszego magazynu w Polsce.

  • Czy ceny w sklepie są brutto?

Tak, ceny są brutto uwzględniają VAT 23% i są widoczne przy produktach.

  • Jakie są metody wysyłki?

Towar wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej Inpost ( paczkomaty lub kurier dostawa pod drzwi).

  • Nie otrzymałam/otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia, co robić?

Wiadomości o złożonym zamówieniu wysyłane są automatycznie na adres e-mail, który został podany przy składaniu zamówienia. Prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów, łącznie ze spamem. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami wiadomością na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl

  • Czy jest możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia?

Niestety nie posiadamy odbioru osobistego. Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.

  • Czy wysyłacie przesyłki w weekend?

Nie, nie wysyłamy przesyłek w weekend.

  • Czy mogę śledzić zamówienie?

Tak, link do śledzenia przesyłki znajduje się w wiadomości potwierdzającej wysłanie zamówienia.

  • Mieszkam poza Polską, czy mogę złożyć zamówienie?

Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl

  • Czy mogę zmienić adres wysyłki?

Zadzwoń do nas niezwłocznie, postaramy się Ci pomóc.

 

Płatność

 

  • Jak mogę zapłacić?

Za pomocą bramki płatności PayU – szybki przelew online, BLIK- tpay płatność online, przelewem bankowym, za pobraniem kurierowi w momencie odbioru przesyłki.

  • Moja płatność PayU nie przeszła co mam zrobić?

Jeżeli z jakiś powodów twoja płatność nie przeszła, skontaktuj się z nami, a postaramy się Ci pomóc e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl

  • Czy otrzymam fakturę VAT?

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT przy składaniu zamówienia podaj dane firmy i nr NIP.

 

Zwroty i wymiany

 

  • Chcę odstąpić od umowy zwrócić zakupiony produkt jak to zrobić?

Szczegóły procedury zwrotów znajdziesz w zakładce „ Zwroty i Reklamacje”

  • Chcę wymienić zakupiony produkt na inny rozmiar jak to zrobić?

Jeżeli nie odpowiada Ci kolor lub rozmiar otrzymanego towaru, złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij wg procedury zwrotu.

 

Zamówienia hurtowe

 

  • Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości naszych produktów skontaktuj się z nami e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl