Wszystkie zamówienia zwykle wysyłamy w kolejnym dniu roboczym od momentu jego opłacenia.
Tak, wszystkie produkty są wysyłane z naszego magazynu w Polsce.
Tak, ceny są brutto uwzględniają VAT 23% i są widoczne przy produktach.
Towar wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej Inpost ( paczkomaty lub kurier dostawa pod drzwi).
Wiadomości o złożonym zamówieniu wysyłane są automatycznie na adres e-mail, który został podany przy składaniu zamówienia. Prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów, łącznie ze spamem. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami wiadomością na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
Niestety nie posiadamy odbioru osobistego. Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.
Nie, nie wysyłamy przesyłek w weekend.
Tak, link do śledzenia przesyłki znajduje się w wiadomości potwierdzającej wysłanie zamówienia.
Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
Zadzwoń do nas niezwłocznie, postaramy się Ci pomóc.
Za pomocą bramki płatności PayU – szybki przelew online, BLIK- tpay płatność online, przelewem bankowym, za pobraniem kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
Jeżeli z jakiś powodów twoja płatność nie przeszła, skontaktuj się z nami, a postaramy się Ci pomóc e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT przy składaniu zamówienia podaj dane firmy i nr NIP.
Szczegóły procedury zwrotów znajdziesz w zakładce „ Zwroty i Reklamacje”
Jeżeli nie odpowiada Ci kolor lub rozmiar otrzymanego towaru, złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij wg procedury zwrotu.
Tak, jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości naszych produktów skontaktuj się z nami e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
Menu