- Sklep
- FAQ – Najczęściej zadawane pytania
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Zakupy i Transport
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia zwykle wysyłamy w kolejnym dniu roboczym od momentu jego opłacenia.
- Czy produkty dostępne w sklepie www.swiatecznysweter.pl są wysyłane z Polski?
Tak, wszystkie produkty są wysyłane z naszego magazynu w Polsce.
- Czy ceny w sklepie są brutto?
Tak, ceny są brutto uwzględniają VAT 23% i są widoczne przy produktach.
- Jakie są metody wysyłki?
Towar wysyłamy za pomocą firmy kurierskiej Inpost ( paczkomaty lub kurier dostawa pod drzwi).
- Nie otrzymałam/otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia, co robić?
Wiadomości o złożonym zamówieniu wysyłane są automatycznie na adres e-mail, który został podany przy składaniu zamówienia. Prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów, łącznie ze spamem. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami wiadomością na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
- Czy jest możliwość odbioru osobistego złożonego zamówienia?
Niestety nie posiadamy odbioru osobistego. Prowadzimy tylko sprzedaż wysyłkową.
- Czy wysyłacie przesyłki w weekend?
Nie, nie wysyłamy przesyłek w weekend.
- Czy mogę śledzić zamówienie?
Tak, link do śledzenia przesyłki znajduje się w wiadomości potwierdzającej wysłanie zamówienia.
- Mieszkam poza Polską, czy mogę złożyć zamówienie?
Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami na adres e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
- Czy mogę zmienić adres wysyłki?
Zadzwoń do nas niezwłocznie, postaramy się Ci pomóc.
Płatność
- Jak mogę zapłacić?
Za pomocą bramki płatności PayU – szybki przelew online, BLIK- tpay płatność online, przelewem bankowym, za pobraniem kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
- Moja płatność PayU nie przeszła co mam zrobić?
Jeżeli z jakiś powodów twoja płatność nie przeszła, skontaktuj się z nami, a postaramy się Ci pomóc e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl
- Czy otrzymam fakturę VAT?
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT przy składaniu zamówienia podaj dane firmy i nr NIP.
Zwroty i wymiany
- Chcę odstąpić od umowy zwrócić zakupiony produkt jak to zrobić?
Szczegóły procedury zwrotów znajdziesz w zakładce „ Zwroty i Reklamacje”
- Chcę wymienić zakupiony produkt na inny rozmiar jak to zrobić?
Jeżeli nie odpowiada Ci kolor lub rozmiar otrzymanego towaru, złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij wg procedury zwrotu.
Zamówienia hurtowe
- Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Tak, jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości naszych produktów skontaktuj się z nami e-mail: sklep@swiatecznysweter.pl